Sommarjobb

Lycanthrope

Trådstartare
Jag skulle sommarjobba på ett ställe och skulle utbilda mig först där.
Var på introduktion för 2 veckor sedan och vi påbörjade utbildningen, jag fick med mig papper osv.

Utbildningen skulle vara på kvällstid ett par veckor men eftersom flera var lediga under påsklovet så skulle den delvis vara dagtid då också.
Jag kunde inte en dag pga att tanden skulle dras bara (nu blev inte tanden dragen då).

Hon skulle återkomma till alla med vilken tid/dag vi skulle fortsätta utbildningen.

Hon hörde aldrig av sig, jag provade att ringa men hon var inte inne då. Smsade henne ett par gånger (det var så hon kommunicerade med oss). Blev tipsad av en kollega till henne idag, då jag återigen inte nådde henne via telefon, att skriva på facebook.
Gjorde det och fick svar att dom hade påbörjat utbildningen under dom lediga dagarna och att hon nu inte kunde utbilda mig så att jag skulle komma ikapp dom andra, inget sommarjobb alltså.

Det känns för jävligt! Jag fick ju det här jobbet, muntligt.
Och tackade nej till ett annat. :(

Får man göra såhär?
 
Sv: Sommarjobb

Får man göra såhär?
Får och får...det är förjävligt. Men det finns arbetstagare som tackar ja till ett arbete och sen ställer arbetsgivaren på bar backe då annat dykt upp- så gör man inte heller.
Men varför gråta över spilld mjölk, var glad över att slippa en sådan oseriös arbetsgivare istället och spar energin till att söka ett nytt sommarjobb.
gulan
 
Sv: Sommarjobb

Jag håller med gulan, var glad att du slipper den arbetsgivaren. Och ta tillfället i akt att höra av dig till det andra jobbet och säg att du kan jobba. De kanske inte har hittat någon annan än och blir jätteglada. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I början på förra året började jag må dåligt och sökte mig till vc. Jag fick en samtalskontakt som jag träffade en tid. I höstas tyckte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 865
Senast: vtok
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 739
Skola & Jobb Skapar nytt nick då jag inte vill att någon ska veta vem jag är. Skulle någon komma på det ändå så är jag tacksam om denne håller det...
Svar
11
· Visningar
2 611
Senast: Angua
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
2 929
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp