sommarklippt hund

J

juhanna

ja, nu är hunden klippt för sommaren, all lång päls är borta :D guud så skönt. Tänkte delge några bilder med er alla :b Ingen av bilderna är speciellt bra, vet inte om det beror på att hunden inte är så fotogenisk eller om det är jag som är dålig på att fota :angel: lr så kanske det är kameran som är allmänt dålig.^^ fina eller ej, här är bilderna:

burre_028.jpg
burre_027.jpg


burre_025.jpg
burre_016x.jpg


burre_020.jpg
burre_021.jpg


burre_010x.jpg
burre_006.jpg
burre_007x.jpg


får nu många kommentarer som: vilken söt liten valp! hur gammal är han?
och när man svarar tio år är det många som blir lite gröna :rofl:
 
Sv: sommarklippt hund

Vad fin han blev! Han måste tycka att det blir väldans svalt o skönt när han är nyklippt!
 
Sv: sommarklippt hund

Miaaa skrev:
Vad fin han blev! Han måste tycka att det blir väldans svalt o skönt när han är nyklippt!

även fast man inte tror det så skyddar pälsen faktiskt mot värme också. Inte bara mot kyla :b
 
Sv: sommarklippt hund

Vad är det för ras? :love:
Tycker det ser ut som en tibbe-terrier.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 753
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 225
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 342
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 171
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp