Sommarstäd! Lösa upp smuts i stallet!

polly p

Trådstartare
Håller på att tvätta i stallet men vad är bäst att luckra upp intorkade melassrester mm med? Även skiten såklart!
Har bara diskmedel å såpa .
Behöver inga kommentarer från dom som skurar var och varannan dag året om och putsar fönster en gång i månaden i stallet ! :angel:
IMG_7822.jpeg
 
Håller på att tvätta i stallet men vad är bäst att luckra upp intorkade melassrester mm med? Även skiten såklart!
Har bara diskmedel å såpa .
Behöver inga kommentarer från dom som skurar var och varannan dag året om och putsar fönster en gång i månaden i stallet ! :angel: Visa bifogad fil 120600
Enklast är nog tyvärr ångtvätt, har du inte möjlighet till det skulle jag blaska ner med såpvatten och låta vara ett tag, sedan blöta på ännu mer och skrubba.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 272
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 861
Senast: EmmaW
·
Relationer Min bästa vän, min tärna har haft det lite jobbigt senaste 4-5 åren, gick in i väggen och har inte kommit tillbaka psykiskt, blev...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp