Sony DSC-HX90V

bitta

Trådstartare
Jag gillar att fota lite på mina hundpromenader. Har i nuläget bara mobilen. Jag funderar på en kamera som är lite bättre, men vill inte lägga jättemycket pengar. Dessutom tror jag inte att det blir av att jag tar med och lär mig att använda en systemkamera.
Jag tittade lite på ovanstående. Är det värt pengarna eller kan jag lika gärna fortsätta med mobilen? Någon som har koll på denna eller något förslag för ungefär samma pengar. (Eller mindre :p )
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp