Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Mynta2

Trådstartare
Sambon har en jobbmobil av märket jag skrev i rubriken. Fast jag skrev fel såg jag, k810i skulle det vara ;)

Kanske 3 månader gammal bara. Det enda han gör med den är svara, ringa + tagit kort. Han har en del kort i kameraalbumet, men helt plötsligt så är alla bilder borta, och när man startar mobilen får man upp ett meddelande som säger: Varning ! Det som finns på memory stick kommer att raderas. Formatera nu ?

Inte en enda bild finns kvar i albumet. Så här har den gjort en gång förut. Plötsligt fanns inga filer i albumet kvar, och helt plötsligt kom dom bara tillbaka. Varken jag eller han är några tekniknördar så vi har aldrig satt oss in i hur den funkar. Manual fins väl nånstans på jobbet, men det är ju där det.

Varför gör mobilen så här ? Kan man få tillbaka bilderna ? Memory stick är väl nåt minneskort kan jag tänka mig, men varför ska den plötsligt hota med att radera då det enda man gjort är att stänga på/av den ?
 
Sv: Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Vart hittar man minneskortet då ? Vi kan ingenting om sånt här. Simkortet är det det du menar kanske ?


Tack för svaret.
 
Sv: Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Vart på sidan ska jag leta då ? Vad heter programmet ?
 
Sv: Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Vart hittar man minneskortet då ? Vi kan ingenting om sånt här. Simkortet är det det du menar kanske ?

Nej det är inte samma sak. Minneskortet är det som lagrar bilder och musik som du har i telefonen. Det kan vara svårt att hitta, man får trycka till lite och så studsar det ut. Jag har inte 810i själv så jag kan inte säga var det sitter - kanske har du nytta av det här: Inlägg på ett forum om just den modellen
 
Sv: Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Aha, jag har hittat det tack var din länk.Tack så mycket. Frågan är nu...vad gör jag sen då ? Något program skulle ju hämtas hem, men vilket ??
 
Sv: Sony Ericsson K8101, någon duktig ?

Är det fortfarande ingen som vet vilket program som måste laddas hem för att fixa felet i mobilen ?
 

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 044
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 190
Senast: Wonna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp