Bukefalos 28 år!

Sovrumstips

turbofling

Trådstartare
Jag har snart lite pengar på mitt konto som jag tänkte lägga på att få ordning på mitt sovrum.
Det som ska köpas är gardiner, överkast, kuddar och annat som gör det lite mysigt. Har ni tips på vad jag ska välja för färger och vart jag kan hitta fina saker och/eller inspiration. Kanske kan ni lägga in en bild på erat sovrum för att ge mig lite ideér.

Rummet har vita väggar med lite grått mönster i, golvet är eklaminat. Möblerna är vita. Rummet har aldrig sol och är därför lite mörkt (men ljusa väggar och möbler ljusar upp det).
 
Sv: Sovrumstips

Vad har du för möbler?

Vad tycker du om för färger? Vilken stil gillar du? Svalt nordiskt? Indiskt? Kitsch? Romantiskt? etc etc
 
Sv: Sovrumstips

Försök köra basfärgerna så ljusa som möjligt och använd färger (olika från säsong till säsong) för att sätta prägel på rummet.
Skickar in en bild från vår
Stock%C3%B6ppning+med+lampa.JPG
t sovrum

080315+%


070603-070628+%2850%29.JPG
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 553
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
910
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp