@Acto
Jag kollar nog mera på syntet, få de verkar vara tåligare, men alla tips är välkomna.
Angående längden, du upplever den inte för kort någongång då, med tanke på att du når upp till maxlängd? Jag är ju kortare än dig, så jag skulle ju ha ännu lite mer spelrum iofs.
Flera som tipsat om marmot, så det verkar vara ett ganska så säkert märke då :)
Tycker inte den är för kort alls. Var lite orolig över det när jag beställde den men testade när jag fick den och den var bra längd för mig. Har varit nöjd och bekväm under mina vandringar.

Syntet eller dun, ja båda har sina fördelar och sina nackdelar. Viktiga är ju att veta vad som passar en själv bäst 🙂. För egen del valde jag dun pga av värmen och den lägre vikten.
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 896
Senast: linnsan
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 397
Senast: Vallmo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 865
Senast: cirkus
·
Träning Klickade runt på YT och insåg att många tydligen vill föreviga hästens första steg med ryttare på. Inget jag reflekterat över tidigare...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp