Bukefalos 28 år!

sovtajm *bildtråd*

LadySara

Trådstartare
kan man sova nå skönare.. hur sover era kissar??

7705b0df.jpg


ebd8ad17.jpg
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Min bäbis :love: kisse (9år) sover precis som din gör på den första bilden! Såå gullig!!
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Fina kissar...den första var ju bara för härlig. :love: :love:

Lurvas sover oftast som en boll, helt ihopkurrad.
Fritz ligger ofta på mage med huvudet ner mot soffan/sängen eller vart han ligger, ser helskumt ut.
Mirre sover lite hur som helst han. ;)
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Pipen sover under sängen på en kudde jag lagt där för hans skull, eller på soffan utsträckt. Han ligger även på köksbordet.
På nätterna när jag går och lägger mej sover han på min rygg (jag sover på magen) :love:
Nisse sover på rygg i soffan lutad mot ryggstödet (önskar jag hade en kamera..) han sitter och sover med tjockmagen i vädret :love: :love: :love: eller så sover han på sängen -på nätterna ligger han till höger om mitt huvud på en egen liten kudde :)
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Hm, de har en förmåga att hinna öppna ögonen när man kommer med kameran ser jag nu... ;)
 

Liknande trådar

Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
2
Svar
20
· Visningar
927
Senast: Keb71
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
825
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
24
· Visningar
604
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp