Spa?kalmar,Växjö,Kristianstad?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Hej!

finns det något mysigt spa med övernattning någonstans mellan Kalmar,Växjö,Kristianstad karlskrona,Öland typ? Gärna upplevelsepaket.
Någon som vet nåt bra?
 
Kosta Boda Art Hotel skulle jag nog säga är bäst runtikring. Tyvärr saknas det några riktigt bra spa i den regionen. Stufvenäs är fint men väldigt litet (tror de håller på att bygga ut dock).

Om du kan tänka dig Västervik så är Gränsö slott fint!

Jag skulle undvika exempelvis Skansen på Öland och Ronneby Brunn då de snarare har en simbassäng än ett spa...
 

Liknande trådar

Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
939
Senast: ii-ssa
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Halloj! Vad har ni på er nu i "mittemellan"-tider? Jag har skaljackor, men de är för varma nu och vanlig kofta blir snart för kallt...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp