Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja! :mad:

@Lillgrådis, vad var straffsatsen för de som förstör fina gamla saker? :D

"Ofredande av byggnad, grovt brott/ofredande av fina gamla möbler och andra ting med en egen och tidstypisk karaktär"? Den är FÖR LÅG! Och vad har luftslottsavtalet gjort för att komma tillrätta med denna organiserade grova kriminalitet, jag bara undrar??? Nej just det, inte ett smack! Avgå, genast. :mad::mad::mad:
 
Insåg just att denna tråden är uppe i långt över 2000 inlägg, så jag låser och så får ni gärna starta en ny!

/Mod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 022
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 234
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 970
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 493
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp