Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snacka om att ha bosatt sig i fel lägenhet. :meh: Eller så har de fått för sig att det är skojigt med "kontraster". Bra val att flytta....

Lite i samma stil som den hästägare för en massa år sedan som kom till premiering med en unghäst med lång stripig man och klippt nacke. Hon gillade araber så hon friserade hästen så. Men för f-n köp en arab istället :rage:

Alltså jag gillar att blanda! Allt behöver inte stilmässigt gå i samma tid som lägenhetens byggår. Men det går ju liksom att göra på olika sätt :p

Haha kaoset! Jag gillade trimmade, ryckta och korta halvblodsmanar men höll mig från att frisera PRE-hingsten på det sättet :p Dock hade jag ju aldrig åkt och tränar utan en snygg inbakad fläta.
Måste iofs erkänna att kallblodet fick trimmad man och hovskägg. Han såg ut som en lite korpulent dressyrponny :angel:
 
Sitter och nojar över min läckande stam.. och hemnettar lite för att skingra katastroftankarna.
Vem, VEM, VEEEEEEEM renoverar ett badrum såhär i en 1600-tals lägenhet i Gamla stan??? :crazy::cry::wtf:

image

image
Just badrum tycker jag är ok att man renoverar lite efter tycke och smak. Skulle inga renoveringar gjorts hemma hos mig skulle det fortfarande vara utedass och liten tvättstuga (bod dör man tvättar sig) som gällde ;)
 
Just badrum tycker jag är ok att man renoverar lite efter tycke och smak. Skulle inga renoveringar gjorts hemma hos mig skulle det fortfarande vara utedass och liten tvättstuga (bod dör man tvättar sig) som gällde ;)

Ja självklart.. men som ovan? Får du inte inte i både ögon och hjärta?
Mitt badrum är nyrenoverat.. lite för cleant i mitt tycke men det funkar liksom eftersom det är så pass minimalt stör det inte. Hade ngn gått lös med turkos mosaik och tryckt in ett sånt badkar i en 1600-tals lägga hade jag nog lämnat in
 
Det är långt ifrån min smak. Alldeles för mycket vitt. Men har sett värre badrum så.

Jag har såklart sett värre, hade nog inte reagerat så mkt i ett radhus från 1990, men i sammanhanget, i en 1600-tals lägenhet??
Jag hade inte reagerat på ett klickgolv eller klinker i hallen i ett radhus från 1990 heller. Men hade nån lagt in det i en 1600-tals lägenhet så hade jag nog fällt en tår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 789
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp