Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska dom dessutom ta närbilder på dom så kanske det hade varit en bra idé att vara framme en vända med dammtrasan.. :cautious:

Min sambo har en liten bokhylla med väldigt gamla böcker. Jag förstår inte riktigt tjusningen med det. :laugh:
Alltså, jag är ju personligen absolut ingen pedant men lite sekundär-yrkesskadad av att ha en mäklare väldigt nära kanske; när de går igenom dammtorkningen skulle de kunna vika kläder lite ordentligare i klädkammaren också. Dom var vikta men det såg liksom hafsigt och propfullt ut därinne.
Men annnars: jäklar vilket hus! Skulle aldrig våga vara ensam hemma, men det kan det vara värt? :love:
Mvh har självfallet betydligt mer kaos i egna garderoben till vardags
 
https://www.hemnet.se/bostad/14417055

Jag har lite problem med Jesus i taket :cautious::rofl:

Jag med, eller Adam då, men ja jag skulle rolla över det innan jag flyttade in. :cautious:

Hahaha
Jag stör mig offantligt på böckerna i biblioteket. Bara prakband, inköpta på loppis.
Vem skulle annars skylta med enbart uppslagsverk från förra seklets början? I ett bibliotek?
Ingen har öppnat en bok sedan 1920?
Åh men det är inne förstår du, såna böcker säljs dyrt i Stockholm så att folk kan ställa i sina bibliotek så att man ska tro att de är lärda och har släkt som de har ärvt böckerna efter. :meh: Jag har hivat det jag har och jobbar stenhårt på att få min kära mor att rensa men det är nästan helt omöjligt. :cautious:
 
Jättefint hus, men ska jag bo sådär vill jag veta att det finns stall (helst med helservice) och bra ridvägar, tillgång till ridhus osv inom rimligt avstånd. Dessutom gärna någonstans man kan odla lite och påta. Stora gräsområden är tråkiga, enligt mig då.
 
Är du swinger? :D

Jag fick lära mig på jobbet att om man har en flamingo i trädgården/fönstret så det syns ut så är man öppen för sådant tydligen. Hade ingen aning om detta innan och vet inte hur väl vedertaget det är :D
Med tanke på att det gick 8 flamingo på 10 hus under 1980-talet skulle jag säga not so much (eller så är villaförorter mer spännande än jag tror)
 
Är du swinger? :D

Jag fick lära mig på jobbet att om man har en flamingo i trädgården/fönstret så det syns ut så är man öppen för sådant tydligen. Hade ingen aning om detta innan och vet inte hur väl vedertaget det är :D
Då var väl mer än hälften av oss det under hösten, vilket jag faktiskt inte tror.
 
Kan faktiskt vara det sistnämnda... det gick tydligen lite vilt till i ett villaområde hemma i byn när jag var liten :D Om vi säger så här, hade det gällt hästar hade det blivit lite trassligt vid DNA-kollen :laugh:
:D Jag satt och lyssnade på ett barnkalas när en grupp mammor försökte reda ut vilka som hade barn ihop med vem, det hade varit årliga gatufester under ett par år, sen hade de abrupt slutat när folk började flytta fram och tillbaka mellan villorna. :angel:
 
414bd29f995af0b97593b0974c3e284c.jpg

Så fint man gjorde med teglen på det här huset! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 068
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 235
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 504
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp