Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt hus. Men har någon orkat titta igenom alla 587 bilderna?
Vad är det med att fota en sockerskål eller en grillad kyckling???
Ja, det kan man ju undra..... :crazy:

Vissa saker - som t.ex. inomhuspoolen med vattenfall och det snygga kopparbadkaret - var ju helt fantastiska. Men en del var absolut inte min smak på inredning. Synd på den fina blå-vita kakelugnen till exempel att man hade satt så dominerande tapeter att den helt "försvann".....
 
36287

Jag har hittat en vinnare när det kommer till detaljbilder! :rofl:
 
Någon som är sugen? Så otroligt många frågor.
Kolla alla bilder så kommer det något otippat.

https://m.realestate.com.au/property-house-sa-magill-131914778?utm_source=share&utm_medium=ios_app
Jag tar det! Adeleide är min favvoplats nr 2 i världen! Vilket hus och vilka möjligheter. Skulle vara intressant att veta slutpris. Krävs ju en hel del renovering... Taket verkar inte vara helt tätt bland annat.

Till saken hör att jag var i området i våras! Magill road är en gata med massor av små antik och inredningsaffärer samt bordtillverkare. Så jag promenerade runt en del där.
 
Visa bifogad fil 36287
Jag har hittat en vinnare när det kommer till detaljbilder! :rofl:
Var tvungen att gå in och kolla annonsen när jag såg mäklarfirman. Ägaren finns här uppe och hans texter till objekten är aningen speciella...
Det syns vilka annonser som är hans på Hemnet eftersom alla börjar med "BOOM! Dunderläckert/dunderläge/valfritt superlativ" Sedan avslutas det likadant med "Släpp sargen och agera!". Känns så seriöst, för att inte säga fantastiskt individuellt när det är samma inledning och avslut i varje objekt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 782
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 771
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 184
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp