Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ganska OK någon km från Norrtäljevägen och 1-1,5 mil till Norrtälje. Detta betyder lantligt men inte allt för långt till ära och redlighet. I Roslagen även om det inte är alldeles kustnära. Bil är nog ett måste
Hur är läget i förhållande till Stockholm? Inom avstånd för pendling, för det är väl det som avgör prisnivån?
 
Det var ett häftigt ställe! Hur är läget?

Vet inte. Ligger typ 8 mil från Stockholm och lika långt till Uppsala. Men 1,5 mil drygt in till Norrtälje som har bra kollektivtrafik in till Stockholm. Kolla busstidtabell för linje 676 om intresse finns. Tror dom har typ 5 minuterstrafik in på morgonen. Och även buss till Uppsala. Så det är ju inte centralt på något vis. Men nära till stora vägar.
 
Hur är läget i förhållande till Stockholm? Inom avstånd för pendling, för det är väl det som avgör prisnivån?
Avståndet till Norrtäljevägen gör det lite svårt att pendla helt kollektivt. Kan man köra till Norrtälje är man i Stockholm på ca 1,5 h. Det går något snabbare att köra hela vägen oräknat rusningstrafiken
 
Hus i närheten marknadsförs med sjöutsikt.
Well...
Screenshot_20191027-050407.jpg

Man ser ju faktiskt sjön. Typ.
 
Alltså, inte till salu men ändå. Man vill att det ska vara ett skämt men det är ju från Stockholm så jag är inte säker.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/litet_rum_uthyres_i_radhus/87071839

De där lilla skrymslet hade de ju kunnat göra en grej av!
Upplev hur det var att sova under trappen för Harry Potter, en natt i skrymslet för autentisk skrymselupplevelse, 1000kr natten. Kall och torr macka till frulle ingår.

Hade fan varit fullbokat :D
 
Alltså, inte till salu men ändå. Man vill att det ska vara ett skämt men det är ju från Stockholm så jag är inte säker.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/litet_rum_uthyres_i_radhus/87071839
Ska det ligga en stackars människa där och lyssna på alla som går upp och ner för trappen? Det kommer att kännas som att någon går rakt över en. Och tänk om dom springer i trappen!? :crazy:
Är det ens lagligt att hyra ut som bostad? Till tomten eller mössen kanske?
Neeej det måste vara ett skämt.
"Vi har hyrt ut er skrubb ha-ha, ni kommer att bli nerringda"
 
Btw kan ha missat att ngn länkat i tråden tidigare men roligast på instagram nu är definitivt @hemnetknarkarna :rofl: Ni måste kolla :rofl:

Klockrent! Ena posten påminner om min gymnasie lya, vi hade utemöbler, sånna fina i plast och en soffa, oklart hur soffan hamna där?🤪.. i köket 😆🙈
 
Detta hus marknadsförs som "arkitektritat bland Myresjöhus".
Jag tyckte att det var lite svårt att få en överblick av det pga. alla detaljbilder...
 
Detta hus marknadsförs som "arkitektritat bland Myresjöhus".
Jag tyckte att det var lite svårt att få en överblick av det pga. alla detaljbilder...
Så många frågor - säljer de hus eller möbler? Jag tycker att det ser ut som om man bara får se två sidor av huset - är de andra två sidorna jätte-fula? (Jag hade velat se om det fanns ett svar på utsidan varför det var två smala fönster och inte ett stort vid arbetsplatsen)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 069
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 190
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 928
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 402
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp