Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om det lagts upp förut, men det här huset är onekligen lite... intressant! Lite lätt märkliga materialval måste jag säga, och bara det faktum att huset inte blivit färdigt efter 11 års byggnation avskräcker lite :crazy:

http://limhamnsmaklare.com/objekt/?type=deal&deal_id=MDA1NXwwMDAwMDAwMDMzM3w1OA..#property-images
Alltså jag skulle få migrän av att gå in i det köket på morgonen och ett epileptiskt anfall när jag satt på toaletten. Klarade inte av att titta ordentligt ens på bilderna :crazy:


(Jag har alltså inte epilepsi)
 
Senast ändrad:
Vet inte om det lagts upp förut, men det här huset är onekligen lite... intressant! Lite lätt märkliga materialval måste jag säga, och bara det faktum att huset inte blivit färdigt efter 11 års byggnation avskräcker lite :crazy:

http://limhamnsmaklare.com/objekt/?type=deal&deal_id=MDA1NXwwMDAwMDAwMDMzM3w1OA..#property-images
Jag började frysa om fötterna, fick huvudvärk och blev lite illamående i takt med att jag klickade mig fram bland bilderna... O_o
 
Vet inte om det lagts upp förut, men det här huset är onekligen lite... intressant! Lite lätt märkliga materialval måste jag säga, och bara det faktum att huset inte blivit färdigt efter 11 års byggnation avskräcker lite :crazy:

http://limhamnsmaklare.com/objekt/?type=deal&deal_id=MDA1NXwwMDAwMDAwMDMzM3w1OA..#property-images

Det är något av det vidrigaste jag sett. det blir ju skitdyrt för att "orenovera" det och få bort allt huvudvärksframkallande. Men visst, det ä ju billig fylla som det ser ut nu så man behöver ju inte köpa någon alkohol :rofl:
 
Det är något av det vidrigaste jag sett. det blir ju skitdyrt för att "orenovera" det och få bort allt huvudvärksframkallande. Men visst, det ä ju billig fylla som det ser ut nu så man behöver ju inte köpa någon alkohol :rofl:
Och det skulle ju kännas som världens värsta slöseri dessutom att slänga ut allt nuvarande material. Som säkert - sin gräslighet till trots - är jättedyrt....... :nailbiting:
 
Och det skulle ju kännas som världens värsta slöseri dessutom att slänga ut allt nuvarande material. Som säkert - sin gräslighet till trots - är jättedyrt....... :nailbiting:

Verkligen. Det är ju mest mosaikplattor i badrummen och de kommer väl i "sjok" men det är ju små kakel- och klinkerplattor också så det lär ju ha tagit en evighet att sätta upp.

Men en fördel med huset är väl att man sett tillräckligt många spottar i tak för en livstid och behöver inte sätta in några egna, om man var sugen innan :angel: verkar inte vara toppenkvalitet i deras dock med tanke på att en hel del av dem inte lyser.
 
Men herregud hur tänker folk?! Undrar verkligen hur allt det där gått till, men jag är inte säker på att jag vill veta...
Jag känner en man som byggde en grandiost stor (och snygg!) altan till sin villa innan nån försynt påpekade att i Sverige behövs bygglov till sånt.

Svartbygget i det där fallet lär antagligen ha tillkommit av ren och skär okunskap om svenska regler och förordningar?
 
Vet inte om det lagts upp förut, men det här huset är onekligen lite... intressant! Lite lätt märkliga materialval måste jag säga, och bara det faktum att huset inte blivit färdigt efter 11 års byggnation avskräcker lite :crazy:

http://limhamnsmaklare.com/objekt/?type=deal&deal_id=MDA1NXwwMDAwMDAwMDMzM3w1OA..#property-images
Tänk er att komma som mäklare till ett sådant här hus... Undra om man skulle klara av att INTE fråga husägarna hur de tänkte vid vissa mönsterval?
 
Alltså jag skulle få migrän av att gå in i det köket på morgonen och ett epileptiskt anfall när jag satt på toaletten. Klarade inte av att titta ordentligt ens på bilderna :crazy:


(Jag har alltså inte epilepsi)
Instämmer fruktansvärd mosaik. Hur kan man ens välja det när det finns så mycket snyggt att välja på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 771
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 052
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 181
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp