Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Badrummet var ju riktigt häftigt :D
Lever för vinrött kakel!

Det passar däremot inte så bra med det babyblå porslinet.. Har sett den kombon förr, bland annat hos min faster. Förstår inte att just den kombon varit så poppis, vilken som helst av de andra pastelliga toaletterna hade ju passat bättre.
 
Jättegulligt hus, jag hade säkert kunnat tänka mig att bo där om det inte var för takhöjden på 190 cm i vardagsrummet... Men priset är helt sanslöst, nästan 2,7 miljoner för ett hus på ca 50-60 kvm och med den takhöjden. Kan inte tänka mig att de får så mycket för det.

https://www.husmanhagberg.se/objekt/annons/OBJ29297_1865379770?alla-bilder=true#bilder
Ingen koll på området så kan inte uttala mig om priset. Men glasverandan hade jag velat se med en solgul färg istället för grått.
överlag för mycket grått och vitt. Igen.
 
Jättegulligt hus, jag hade säkert kunnat tänka mig att bo där om det inte var för takhöjden på 190 cm i vardagsrummet... Men priset är helt sanslöst, nästan 2,7 miljoner för ett hus på ca 50-60 kvm och med den takhöjden. Kan inte tänka mig att de får så mycket för det.

https://www.husmanhagberg.se/objekt/annons/OBJ29297_1865379770?alla-bilder=true#bilder
Det där är HELT i min smak! :love: Vilket underbart läckert hus som är i mitt tycke jättefint fixat. Synd att jag inte har planer på att flytta åt det hållet.
 
Jättegulligt hus, jag hade säkert kunnat tänka mig att bo där om det inte var för takhöjden på 190 cm i vardagsrummet... Men priset är helt sanslöst, nästan 2,7 miljoner för ett hus på ca 50-60 kvm och med den takhöjden. Kan inte tänka mig att de får så mycket för det.

https://www.husmanhagberg.se/objekt/annons/OBJ29297_1865379770?alla-bilder=true#bilder

Jättegulligt ställe men det är f-n inte renoverat med varsam hand som mäklaren säger! Men visst, de har inte förstört något och den vita färgen överallt går ju att åtgärda...

För mig är varsam renovering gjord någorlunda tidsenligt.

Takhöjden är ju som den är, äldre hus har ju sällan full takhöjd (mitt hus har två våningar men räknas som 1,5 plan pga takhöjden uppe och även nere är den inte fullhög enligt modern standard).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 231
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 193
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 444
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp