Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här var ju lite spännande

Lite kul att se en annorlunda inredningsstil jämfört med det som är modernt nu, det mesta går ju i grått/beige/vitt/svart nu. Tyckte det såg lite mysigt ut :D
Wow, verkligen unikt (och fint, även om jag inte är ett fan av djurmönstrade saker)! Och vilken häftig historia ägarna har (kan läsas på hemsidan som Lillgrådis länkade till ovan)! Älskar också den vintokige zebran som får vara med på bild 11 och 12 :D
 
Här är ännu en gård där jag blir lite fundersam över det låga priset (men jag har å andra sidan noll erfarenhet när det gäller gårdar)... https://www.rightmove.co.uk/properties/90126052#/ (den lär gå för runt 8 miljoner).

Jättefint läge, nästan 13 ha mark, ca 1 km till tågstation med direkttåg till Glasgow, 30 minuters körning till Glasgow centrum, plats för 15 hästar och boningshuset ser ut att vara i riktigt fint skick. Stallen ser förvisso ut att behöva fräschas upp, taket på en del av byggnaderna likaså, och boningshuset lär kosta en rejäl slant att värma upp ("EPC rating" som de skriver om är ett mått på hur energieffektivt ett boende är, där A är bäst och den här har F), men ändå... Och den lilla grillkåtan ser ju hur mysigt som helst ut! :love:

Sen har jag sjukt många frågor om sänggaveln på bild 14, huuur kan den vara bekväm?!
Ååh :love: anglofilen i mig föll pladask av första bilden av utsidan :love:
 
Är det bara jag som INTE vill bo på Österlen.... :confused: Jag tycker att det verkar vara så fruktansvärt irriterande med all trängsel på sommarhalvåret. Det har hänt att vi har kört ner en sväng på sommaren, men blir bara frustrerade över att inte hitta parkering, att det är köer överallt, att allt är så vansinnigt dyrt, osv osv osv.....
Nej du är inte ensam. Österlen vill inte jag bo på. Förstår inte poängen alls med det. Inte heller med priserna på allt där, "Wow, ÖSTERLEN", ja ett jädrans blåshål, åkrar och inga träd. Och tågen dit är alltid inställda vid lite snöoväder medan de går i resten av Skåne, eftersom det bara fyker en mass snö över spåren där och bygger berg tågen inte kan ta sig igenom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 772
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 052
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 181
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Orolig

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp