Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Jag måste säga att jag ändå uppskattar en planlösning med måttangivelse.
Jag gillade lägenheten faktiskt, fast att jag brukar hata sådana, så jag gissar att det beror på speglarna.

Men sen känner jag mig själv tillräckligt väl för att veta att jag aldrig i helvete kommer orka ta tag i att hålla de spelarna så pass rena att jag kommer trivas ändå. Så det är ett nope för mig. Dessutom så hatar jag min spegelbild och undviker speglar som pesten. Men på bild tycker jag att det gjorde sig bra.
 
Råkade hitta en bostad jag vill ha, mest pga tomten förvisso :rofl: Det är ovanligt med radhus som har lite större tomt och som dessutom har högt(!), bra staket så att jag skulle våga släppa ut mina hundar där. Också lite intressant att mäklaren verkar tänka att badrummet är katastrof, för även om det inte var det tjusigaste jag sett så verkade det ju ändå funktionellt och fräscht utifrån vad jag kunde se på bild iaf? Hade det bara varit billigare så skulle jag velat ha :p
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-4rum-skalby-jarfalla-kommun-stora-bjornens-grand-1-19778416

Och justja, jag förstår inte heller varför mäklare(?) ofta är så slarviga med ordningen på bilderna i annonsen? Som här, planlösning och föreningens bastu kommer på bild innan egna badrummet, innan de avslutande bilderna som verkligen visar hur bra tomten är, en bild på övervåningen följs av en bild på uteplatsen osv. Ingen ordning alls. Jag ser det så ofta, men det måste ju vara mycket lättare för potentiella köpare att bilda sig en bra uppfattning av bostaden om bilderna är i ordning?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp