Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Spånbädd???

I

Izadora

Har aldrig haft spån förr men funderar på att skaffa så då är min fråga, hur gör man en bädd av spån på bästa sett? Jag har hört att det ska vara svårt(kan man ju räkna ut själv oxå iof)

Mvh Sofie

Den basta badden gor du genom att fyll boxen med ca 15 cm span. Ta bara ut bajset, och det vata, lat spanet packas sa att det blir hart i botten. Detta tar ett par veckor, men efter det har du den basta badden. Du far inga problem med skav pa haserna osv.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6470 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
491
Övr.Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
2 464
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
342
Övr.Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 748

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi del CXXXI
  • Ställningstagande sexuella trakasserier osv
  • Trasig kyl/frys

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar