Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

spanksa hästar nh

C

cindy_girl69

hejsan ja skulle vilja lära mig mycket mer om Klaus Ferdinand Hempflings "från boken dansar med hästar" är det någon har varit och jobbat i ex i spanien med denna metoden. skulle jätte gärna vilka ka o lära mig allt.

M

Maddu

Sv: spanksa hästar nh

Han kommer nu till Sverige! :D Finns så man kan komma som både åskådare och ha med egen häst, beroende å hur länge man är där. Är ganska dyrt, men hoppas få mycket för pengarna. Vet en som skulle åka ner och vara med i Spanien, men avstod p.g.a. att det kostad alldeles för många tusenlappar..

C

cindy_girl69

vad kul=) ja vet att han kommer till sverige men tyvärr har ja ingen häst min häst dog i måndags . ja är helt fasinerad av spanska hästar o skulel gärna vilja komma ner till spanien o lära mig allt o kasnke ta med mig hem en ögonsten . var ska din kompis åka?

M

Maddu

Fast man kan ju komma och bara kolla en heldag, 9.30-18.00. Jag ska troligen göra det :D Älskar hans böcker och vill gärna se han arbeta med hästarna i verkligheten!
Hon skulle vara med och praktisera hemma hos han och vara med i någon månad, men hon sa att hon skulle behöva betala över 20.000 kr utöver alla andra kostnader som bostad och mat :crazy:
Beklagar det med din häst.. Tröstkramar!!

Fast åker du till Spanien får du nog inte se mycket av den hantering Hempfling gör, tyvärr... Åker man till rätt gård/person så kanske, men överlag är det skarpa serretas som gäller där nere.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5525 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har en kallblodstravare, D ponny. Hon är inriden sen 4/5 år tillbaka men har dock stått i 3 år, har ridit henne i ungefär två...
Svar
10
· Visningar
630
Skola&Jobb Hejsan! Jag är en 15-årig tjej som går i nian och det innebär att gymnasievalet snart nalkas. Jag tycker mycket om skolan och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 789
  • Artikel
Radannons Är intresserad av att om några år starta upp med häst igen. Har jobbat som skötare till och från sedan 10års ålder då jag fick sköthäst...
Svar
0
· Visningar
355
Träning Jag har tänkt ta itu med skotträning av hästarna men är lite fundersam om tillvägagångssätt. Jag har själv luftgevär och grannar som...
2
Svar
25
· Visningar
1 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXXXIV
  • Bup
  • Kompromissa om boendeort

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021