spanksa hästar nh

C

cindy_girl69

hejsan ja skulle vilja lära mig mycket mer om Klaus Ferdinand Hempflings "från boken dansar med hästar" är det någon har varit och jobbat i ex i spanien med denna metoden. skulle jätte gärna vilka ka o lära mig allt.
 
Sv: spanksa hästar nh

Han kommer nu till Sverige! :D Finns så man kan komma som både åskådare och ha med egen häst, beroende å hur länge man är där. Är ganska dyrt, men hoppas få mycket för pengarna. Vet en som skulle åka ner och vara med i Spanien, men avstod p.g.a. att det kostad alldeles för många tusenlappar..
 
Sv: spanksa hästar nh

vad kul=) ja vet att han kommer till sverige men tyvärr har ja ingen häst min häst dog i måndags . ja är helt fasinerad av spanska hästar o skulel gärna vilja komma ner till spanien o lära mig allt o kasnke ta med mig hem en ögonsten . var ska din kompis åka?
 
Sv: spanksa hästar nh

Fast man kan ju komma och bara kolla en heldag, 9.30-18.00. Jag ska troligen göra det :D Älskar hans böcker och vill gärna se han arbeta med hästarna i verkligheten!
Hon skulle vara med och praktisera hemma hos han och vara med i någon månad, men hon sa att hon skulle behöva betala över 20.000 kr utöver alla andra kostnader som bostad och mat :crazy:
Beklagar det med din häst.. Tröstkramar!!
 
Sv: spanksa hästar nh

Fast åker du till Spanien får du nog inte se mycket av den hantering Hempfling gör, tyvärr... Åker man till rätt gård/person så kanske, men överlag är det skarpa serretas som gäller där nere.
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Solstig
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp