Spännande o intressanta hus till salu del 4

Det är byggt -92. Verkar som om det inte varit några arkitekter inblandade...

Plus att det inte finns eget vatten men det finns avlopp. Vatten tas från en annan fastighet som detta verkar ha styckats av från?
Aha, så nytt. Det uppfattade inte jag. På planritningen finns det med dörrar som inte existerar på korten. Skumt hus. Fast fint.
 
Aha, så nytt. Det uppfattade inte jag. På planritningen finns det med dörrar som inte existerar på korten. Skumt hus. Fast fint.
Planritningen behöver nog inte stämma så bra. När vi sålde vårt hus så bad mäklaren om planritning. Eftersom vi inte hade någon riktig ritning så räckte det att vi ritade upp rummen så gott det gick. Sedan skickade de iväg till någon som snyggade till det vi hade ritat för hand. Så en planritning behöver nog inte vara så exakt...
 
Jag kan ta någon av småstugorna och vinkällaren, men sunkigt med alla "jakttroféer" på väggarna överallt. :yuck: Annars ser det jättefint ut. :love:

Jag har inge problem med jakttroféer men i badrummet! :eek::nailbiting: Känns som man är utstirrad när de hänger över en på det viset.

För övrigt kan man väl anta att de hittat den som köper sadlar på nätet för 250:- med bruten bom?
Jag tänker på "till salu-tråden".
 
http://beskrivningar.capitex.se/ima...DGELJGTABNJ&TYP=CMLantbruk&Skin=SvenskaGardar
Någon som älskar att hålla på med trädgården som vill hyra in sig i något av de mindre husen? :D Jag tänker bosätta mig i biblioteket. :love: Men spännande inredningsstil med blandning av jakt och hästar! :cautious:
Seriöst. detta är ju Bukegården. Vi köper den ihop och sen turas vi om att bo där och arrangera träffar. Vi kan erbjuda boende för dom som sticker från rövhattar. Sörpla vin och kaffe (frivilligt att äta till). Odla i tunnel och bara ha det bra. Vad blir 15 miljoner delat på alla oss?
 
Seriöst. detta är ju Bukegården. Vi köper den ihop och sen turas vi om att bo där och arrangera träffar. Vi kan erbjuda boende för dom som sticker från rövhattar. Sörpla vin och kaffe (frivilligt att äta till). Odla i tunnel och bara ha det bra. Vad blir 15 miljoner delat på alla oss?
För det priset hade jag valt det rosa slottet som var uppe för några trådar sedan, minns dock inte hur mycket mark det var.
 
Det finns en jättespännande lägenhet till salu i en trevlig stockholmsförort just nu! :angel:

(Och ja, det är skitkonstigt att det bara står tre stolar kring matbordet - det är därför bostaden passar i tråden).

IMG_0865_zpsymu1lymm.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 178
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
92 93 94
Svar
1 868
· Visningar
60 043
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 292
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp