Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
I själva processen finns moment som gör spriten renare beroende på hur det genomförs. Både kokningen och kolningen. Det finns ingen bismak. Lite som att ta en nypa socker och jämföra med en sackett.
Ursäkta en förmodligen dum fråga : Varför gör inte något 'professionellt' företag på samma sätt om det blir så bra?
 
1534148930_36025.jpg
 
detta huset är exakt så underligt som det ser ut :rofl: vi va och tittade på det för sådär 6-7 år sedan när det var till salu och förutom läget finns det verkligen inget gott att säga om huset. Det känns som att man börjat med att göra uteplatsen och sedan bara lagt till ett hus :idea:

https://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-3rum-nasum-bromolla-kommun-trudavagen-154-90-14515256
För mig känns det ändå som om det skulle kunna göra mycket om de hiskeligt stela och spartanska möblerna hade bytts ut mot lite mjukare former och varmare färger! Släng också in mjuka mysiga mattor, och jag tror att huset hade kunnat göra ett lite annorlunda intryck.... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 080
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 236
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 506
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp