Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon med 14 mille att avvara?
1539104672273.png
 
Alla gamla avlopp i kommunen måste fixas. Kostar ca 100 000:-. I annonsen står det också att man måste räkna med att få med en del lösöre. Säkert de ofotograferade uthusen som innehåller massa skräp. Men det är ändå superbilligt - om man så måste dra om varenda elledning. Taket är ju en rejäl utgift. Men det ser man ju. Frågan är vad som är osynligt.

Inget av badrummen finns på bild, det är nog ingen slump
 
Så många detaljer, så få bilder, så många frågor.

Bastu? Garage med betonggolv? Lutar verkligen taket i köket? Varför är det ett hål i taket ovanför kaminen, finns det eller finns det inte vedspis i köket? Vad är det för manick och sladdar under handfatet?

https://www.lansfast.se/hitta/villa...ed/genvagen-3/cmvilla4q4boglpmpt4tcbi/#bilder
Verkligen spännande och intressant!

Särskilt manicken under handfatet???

Vad är det? Någon som vet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 784
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 772
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp