Spannmålskross

France

Trådstartare
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
 
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
 
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
Rätt tänkt. Men de är oftast så himla stora. Jag har begränsat med ytrymme, och behöver inte så stor maskin.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 230
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: SiZo
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: Time Lord
·
Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp