Spara ner program från TV-box?

Silver Girl

Trådstartare
Jag har under året funderat på att säga upp mitt TV-abonnemang då jag nu nästan bara tittar via appar, utöver SVT som ju lätt också går att titta på via app.
En stor anledning till att jag tvekat är att jag i abonnemanget har en inspelningsbar TV-box där de avsnitt finns när jag var med och tävlade i Vem vet mest för några år sedan. Finns det något sätt att spara över dem på USB eller liknande? TV-boxen kommer ju oavsett inte hålla hur länge som helst så behöver ju ändå titta över detta.
 
Jag har under året funderat på att säga upp mitt TV-abonnemang då jag nu nästan bara tittar via appar, utöver SVT som ju lätt också går att titta på via app.
En stor anledning till att jag tvekat är att jag i abonnemanget har en inspelningsbar TV-box där de avsnitt finns när jag var med och tävlade i Vem vet mest för några år sedan. Finns det något sätt att spara över dem på USB eller liknande? TV-boxen kommer ju oavsett inte hålla hur länge som helst så behöver ju ändå titta över detta.
Ofta finns just USB-portar på TV-boxar som man kan flytta media till.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 508
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 201
Senast: QueenLilith
·
IT & mobiler Vi tittar nästan aldrig på tv. Om man säger upp nuvarande tv leverantör utan artiklarna en ny, har man ändå svt? Det enda vi tittar på...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Keb71
·
Äldre Hej! Jag skäms. Har flyttat till en ny lägenhet och känner mig som en idiot, men hur får man igång så att man kan titta på TV? I...
Svar
12
· Visningar
1 926
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp