Spara PDF-fil till jpeg.

Sorbe

Trådstartare
Jag har fått en PDF-fil mailad till mig, men jag vill spara den som .jpg på min dator, hur gör jag? Går nämligen bara att spara den som PDF igen.
 
Sv: Spara PDF-fil till jpeg.

Kort sagt så kan du inte det. "Jag har fått en bok på posten, men jag vill hämta den som ett fotografi." Du får spara den som pdf, och sen konvertera till vad för annat format du vill. (Och att göra om en pdf till jpeg är ingen vidare väg att gå på något sätt.)
 
Sv: Spara PDF-fil till jpeg.

Ah. Okej.

Jag får printa och pussla så istället.
 
Sv: Spara PDF-fil till jpeg.

Har du photoshop kan du öppna filen där - du får välja upplösning i phs - och sen spara en jpg.
Dock blir det lite problem om filen är låst, och den som skapat pdf:en kräver lösenord etc. Dock relativt ovanligt.
Vill du ha en .eps funkar även illustrator, men det beror ju lite på filinnehåll och syfte.

Edit: korrigerade mig själv.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Spara PDF-fil till jpeg.

Det går ju att fota av dokumentet med hjälp av den lilla kameraikonen.

Klicka på den, markera hela dokumentet och klistra in i paint och spara som jpeg.

bLir samma kvalitet som i pdf'et och måste ju vara den enklaste och framförallt smidigaste lösningen :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: MiniLi
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
383
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp