Spara ridvägar i karta

dumletomten

Trådstartare
Hej!
Jag har länge använt googles app My Maps till att rita ut mina ridvägar och stall i närheten. Men nu har appen stängts ned och man hänvisas till webbversionen. Där kan man dock inte se vart man är just nu och kan därför inte använda den när man är ute och försöker hitta vägen man markerat. Jag har inget behov av att min ridtur sparas, jag använder equilab när jag rider, men jag vill kunna rita upp ridvägar så att jag och mina vänner kan se vilka vägar som är bra att rida på.
Min fråga lyder alltså: finns det något bra alternativ där man kan rita i en karta och markera ridvägar? Det måste finnas en app OCH ett webbläsar-alternativ så att jag kan se i telefonen och också i datorn.

Tar tacksamt emot alla tips om bra kartor.:angel:
 
Hej!
Jag har länge använt googles app My Maps till att rita ut mina ridvägar och stall i närheten. Men nu har appen stängts ned och man hänvisas till webbversionen. Där kan man dock inte se vart man är just nu och kan därför inte använda den när man är ute och försöker hitta vägen man markerat. Jag har inget behov av att min ridtur sparas, jag använder equilab när jag rider, men jag vill kunna rita upp ridvägar så att jag och mina vänner kan se vilka vägar som är bra att rida på.
Min fråga lyder alltså: finns det något bra alternativ där man kan rita i en karta och markera ridvägar? Det måste finnas en app OCH ett webbläsar-alternativ så att jag kan se i telefonen och också i datorn.

Tar tacksamt emot alla tips om bra kartor.:angel:
Jag brukar inte rita i kartan men använder "min karta" från lantmäteriet för att hitta vägar i skogen. Dom flesta skogsstigar finns med där iaf och jag kan se vad jag är i realtid sas.
 
Jag brukar inte rita i kartan men använder "min karta" från lantmäteriet för att hitta vägar i skogen. Dom flesta skogsstigar finns med där iaf och jag kan se vad jag är i realtid sas.
Ja det var så jag började, tyckte det var skitkul att kika i den kartan och sen såg jag att man kunde rita i den. Fast där sparas det inte så då fick jag leta annat. Men lantmäteriets karta är helt klart bäst när det kommer till stigar och detaljer, google could never!
 

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 990
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
389
Anläggning Hej. Har ca 2 ha åker. Jag skulle vilja anlägga en ridväg runt om, och ha en hage i mitten. Helst vill jag också ha en liten ridbana...
Svar
3
· Visningar
3 979
Senast: Blomskan
·
Äldre Min iPhone 3GS börjar sakta men säkert ge upp efter snart 5 år i min ägo :arghh: Jag är en sådan person som inte gärna köper nytt om det...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp