Sparade lösenordet av misstag...

E

eclipse

Råkade svara "ja" på frågan om jag ville spara lösenordet när jag loggade in på en sida.
Det var ju INTE meningen! :crazy:
Hur gör jag för att ta bort det?
 
loggar du ut från sidan ordentigt istället för att stänga med krysset så brukar man loggas ut och lösenordet försvinner.
 
Gå in på "Verktyg"-"Internet-alternativ" klicka på fliken "Innehåll" och klicka på "Komplettera automatiskt". Där kan du klicka på "Rensa lösenord". Tänk på att alla sparade lösenord försvinner om du gör detta!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 913
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 341
Senast: tuaphua
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 964
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 298
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp