B

**BORTTAGEN**

Jag har länge letat på nätet efter information om spatt, sjukdomsförlopp, symtombild osv. Jag hittar ingen tydlig information så därför frågar jag nu er här på Bukefalos, skulle någon vilja var snäll och beskriva detta för mig? Tidiga tecken, vad skall man titta efter? Alternativt PMa mig eller ge tips på nätsidor som beskriver detta utförligt!?
 
Tack för bra info, det bästa jag hittat hittills. det enda som jag saknar är beskrivning av tidiga tecken samt hur hästen blir påverkad. Kanske kommer svar under den tråd om spatt som startats efter denna!! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 036
Senast: MML
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 800
Senast: Pyrran
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp