B

**BORTTAGEN**

Jag har länge letat på nätet efter information om spatt, sjukdomsförlopp, symtombild osv. Jag hittar ingen tydlig information så därför frågar jag nu er här på Bukefalos, skulle någon vilja var snäll och beskriva detta för mig? Tidiga tecken, vad skall man titta efter? Alternativt PMa mig eller ge tips på nätsidor som beskriver detta utförligt!?

B

**BORTTAGEN**

Tack för bra info, det bästa jag hittat hittills. det enda som jag saknar är beskrivning av tidiga tecken samt hur hästen blir påverkad. Kanske kommer svar under den tråd om spatt som startats efter denna!! :)

Liknande trådar

Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 388
Senast: Pyrran
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Mitt barn vill mer än någonting annat ha en egen häst. Jag är dock ingen hästmänniska så jag vill gärna få så mycket information jag...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 958
Senast: Cattis_E
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 28
  • Kattbilder #9
  • Valp2023

Hästrelaterat