Bukefalos 26 år!

B

**BORTTAGEN**

Jag har länge letat på nätet efter information om spatt, sjukdomsförlopp, symtombild osv. Jag hittar ingen tydlig information så därför frågar jag nu er här på Bukefalos, skulle någon vilja var snäll och beskriva detta för mig? Tidiga tecken, vad skall man titta efter? Alternativt PMa mig eller ge tips på nätsidor som beskriver detta utförligt!?

B

**BORTTAGEN**

Tack för bra info, det bästa jag hittat hittills. det enda som jag saknar är beskrivning av tidiga tecken samt hur hästen blir påverkad. Kanske kommer svar under den tråd om spatt som startats efter denna!! :)

Liknande trådar

Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
2 348
Katthälsa Har en honkatt på ca 2 år som är hittekatt, levt som förvildad och livnärt sig på sopor. Hon kom till mig i juni då jag är jourhem, hade...
Svar
0
· Visningar
332
  • Låst
Skola & Jobb Först och främst, jag vet hur otroligt bortskämt detta kommer te sig. Att jag har ett jobb och verkar ta det som givet. Eller att jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 731
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hopplös hoppare - hjälp!
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Bro i hage