Bukefalos 28 år!

Speciell kostaBoda skulptur.

CoopervsJimmy

Trådstartare
Hej. Jag har rättså letat efter en speciell skulptur ut kollektionen "blå folket" det var 1-2 år sedan dem slutade säljas så har mest ägnat mig åt blocket och tradera, även mejlat KOsta Boda för att höra med dem.
Den jag letar efter är en kossa.

Hur som helst tänkte jag fråga om ni hade några förslag på hur jag skulle kunna få tag på den? Om det änns går...
 
Sv: Speciell kostaBoda skulptur.

Bara av nyfikenhet, när jag har googlat runt ser det ut som om "blå folket" har mer "mänskliga" former, medan serien "Well" har djurformer, som den här till exempel: Tjur

(förlåt att jag lägger mig i när jag inte vet vad jag pratar om)
 
Sv: Speciell kostaBoda skulptur.

Joo. men Well är (tror jag) en nyare kollektion, detta var somsagt ett tag sedan, mejlade kosta boda för ett tag sedan och är nöstan 100 på att den tillhörde "blå folket"

Men tack för att du försökte :)
 
Sv: Speciell kostaBoda skulptur.

Ja det ingår i den kollektionen.
Var på utställningen dem hade på det stora kosta boda och där fanns Kossor som gjorde olika rörelse (grävde,flög osv)
Alla går i samma nyans men just detta var en rättså tjock ko. ^^
 
Sv: Speciell kostaBoda skulptur.

Om man söker på google på "blue people" så får man upp ganska många avslutade auktioner på e-baysiter i en hel massa länder. Det kommer nog fram en förr eller senare om du bara vaktar på.
 
Sv: Speciell kostaBoda skulptur.

Tveksam till det "/ skulle behöva den om 1 månad...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 076
Senast: Dopy
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 301
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag undar om det är fler som varit med om samma sak som jag? I augusti förra året så köpte jag en häst, osedd från...
2
Svar
26
· Visningar
6 081
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 620
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp