psychogrrl
Trådstartare
Jag är ute efter ett enkelt träns, i stort sett bara en nackrem (som på islandsträns), i natur och silverspännen. Jag är också ute efter ett tvådelat fullcheek-bett i storlek 10,5 cm, ganska smalt. Gärna tyglar till det också, i natur. Helt släta, tunna lädertyglar.
Någon som har en aning om var jag kan hitta det? Kollat runt bland olika postordrar och var idag på mässan (eurohorse), men inte ett spår efter något som jag kan tänka mig. Det närmaste jag kommit är western-träns, men de har ofta massa utsmyckningar som jag inte vill ha. Islandstränsen är mest bara svarta, eller med både nosgrimma och vävribbtyglar.... Betten är ofta jättetjocka och från storlek 12,5.
Jag blir snart galen
och tror jag nästan fortsätter rida på mitt sidepull och min kapson :smirk:
Någon som har en aning om var jag kan hitta det? Kollat runt bland olika postordrar och var idag på mässan (eurohorse), men inte ett spår efter något som jag kan tänka mig. Det närmaste jag kommit är western-träns, men de har ofta massa utsmyckningar som jag inte vill ha. Islandstränsen är mest bara svarta, eller med både nosgrimma och vävribbtyglar.... Betten är ofta jättetjocka och från storlek 12,5.
Jag blir snart galen