Speglar i ridhuset?

S

SanDa

Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara vanligt spegelglas eller? Kostnad? Tack på förhand! :bow:

O

_otursbarn_

ring och fråga någon ridskola eller nåt (dom brukar ha speglar) och fråga hur dom löst detta med speglar... :D

S

SanDa

Puttar upp.
Tack för svaret! Men finns det ingen som vet mer? Har ringt den lokala klubben men dom satte upp speglat flr så länge sen att inget vet ngt om det idag! Kom igen nu, tips o råd! Tack :bow:

I

Icebabe_1

enig med dom andra,ring å fråga ett stall som redan har det.

M

maia

Finns det ingen som vet, är också intresserad av att få lite info :confused:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
179
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
651
Anläggning Jag har en kanske lite löjlig fråga men den har gnagt på mig ett tag nu och jag börjar fundera på att flytta på min häst. Jag hyr in min...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 456
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
13
· Visningar
434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Frukt i mat?