Centaur

Trådstartare
Jag läste om någon som hade speglar på sin utebana, blev sugen på det själv! :d

Men vad kostar det och vart hittar jag det?
 
Sv: Speglar

det är ganska dyrt med speglar tyvärr..
sök på byggvaruhus och se hur stora de har och vad det kostar.
det fungerar även att ta en spegelvägg, sån som man brukar ha inne med en massa små speglar som man sätter ihop till en stor.
 
Sv: Speglar

Går också o funderar på det. Vår ridbana har väggar åt fyra håll, så själva upphängningen borde inte vara något problem...det jag lurar på är vilken typ av speglar det ska vara. Vanliga inomhusspeglar håller kanske inte för väder o vind? Annars kan man ju hitta billiga stora speglar på loppis...visserligen med fula ramar men det spelar ju mindre roll.
 

Liknande trådar

Hemmet Detta känns som en väldigt "ängslig" fråga men jag är lite oroligt lagd just kring att förstöra saker 😅 Jag har gjort ett nissebus...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Praefatio
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 405
Senast: Karro-Lina
·
Avel Idag föddes mitt efterlängtade föl🥺 kan dock inte komma på ett namn, hade tänkt Valkyria men det blev en hingst. Någon med några tips...
Svar
10
· Visningar
862
Hemmet Jag har berättat om min konstiga gamla pardörr förr. Den som färgen bubblar på, och den som "läcker" någon mystisk vätska genom färgen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 250
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp