C

ciccis

jag har precis hittat min gamla x-box och undrar om ni har några roliga spel att tipsa om (skulle inte sitta fel med bilspel).
Om ni har några tips på bilspel som det inte är rally på och sånt, utan att man bara får köra runt helt själv, skulle det vart kul eftersom jag hade ett sånt en gång i tiden :D (men jag har aldrig hittat det)
+ har ni några tips på spel på datorer lr playstation 2 är det helt ok om ni tipsar mej med det oxå :)
 
Sv: Spel

Ja har ett x box o då sitter ja o spelar need for speed underground.. men nu va det tyvärr ett tag sen ja spelade.. men det e nog bara det ja kan tipsa om..
 
Sv: Spel

Jag har bara NFS Underground, det är rätt OK men lite för lätt ibland :p
Annars gillar jag nästan bara sådana spel som Prince of Persia, men har spelat dem och hittar inte mkt liknande.
 
Sv: Spel

Jag tycker att Midtown Madness är ett rätt trivsamt och roligt bilspel. Inget rally, men man ska köra runt som t.ex. Pizzabud och göra olika uppdrag på tid mot andra bilar..
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 440
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 600
Senast: Klara
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 532
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp