Spelet Hästminne - något för en tolvåring?

Lasseivve

Trådstartare
Hej alla.
Funderar på att köpa kunskapsspelet Hästminne i present till min systerdotter som fyller tolv år i april. Hon har ridit på ridskola i tre år och älskar så klart hästar. Är det någon som har erfarenhet av spelet? Och vad tycker ni i så fall? Kommer hon att lära sig mycket mer om hästar? Men viktigast av allt, är det roligt att spela?
 
Jag är sällskapsspelsnörd, framför allt frågesport så jag säger ja! Det är som TP, fast med bara frågor som rör hästar och hästsport. Så det är både roligt och lärorikt!
 
Efter några år på marknaden, vad säger ni, bu eller bä?
 
Jag undrar också ☺

Finns det andra bra och roliga spel där de lär sig om hästar och allt runtomkring?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 878
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 986
Senast: Mabuse
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: linlar1
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp