Spelsidor?

A

Arriba

Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?
 
Sv: Spelsidor?

Arriba skrev:
Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?

varför hatar blip dej?
 

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Gramse
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 367
Senast: Rie
·
Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
12 213
Senast: Saeta
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
706
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp