Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Det helt perversa i det här är att varje kort kostar $99, varje person får handla max 100st, samtidigt som det finns en gräns på $5000 där ’gåvor’ inte behöver registreras.

Och bitcoin är ett ok betalningsmedel.
Här tvättas det skumma pengar, gissar jag.
Jag läste någonstans att om man köper 50 (?) stycken får man dessutom äta middag med Trump. Vilket kanonerbjudande!
 
Det helt perversa i det här är att varje kort kostar $99, varje person får handla max 100st, samtidigt som det finns en gräns på $5000 där ’gåvor’ inte behöver registreras.

Och bitcoin är ett ok betalningsmedel.
Här tvättas det skumma pengar, gissar jag.
mycket troligt
Jag läste någonstans att om man köper 50 (?) stycken får man dessutom äta middag med Trump. Vilket kanonerbjudande!
skulle ta det som ett hot!
 
Oj såg att tydligen ska många av bilderna vara stulna som senare trupen har photoshopat hans anlete på. Copyright är inte att leka med.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 636
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 489
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp