Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Man tror att man upphört att bli förvånad över något som han säger ... O_o Alltså, han kunde inte ens svara på en enkel fråga om mors dag med något om mödrar alls.
Han måste vara dement på något sätt. Kan inte tro något annat.
 
1589388014899.png
 
Ursäkta, jag reagerade lite på den historieskrivning som presenterades. *host*
"But that collection of people, Americans, we have fed more people, clothed more people, liberated more people and done more general good in the world than all the other countries of the world put together since the beginning of time."
Det gjorde jag också men blev så fascinerad av den totala sågningen av morotsmannen så jag släppte den biten. Tog det som normal amerikansk propaganda
 
Vet inte om någon följer vad som händer i Minnesota just nu? En polis satte ett knä i en svart man som låg ner på gatan och satt där i åtta minuter trots att mannen inte kunde andas och flera som såg det sa till polisen att han måste låta honom andas. Tre andra poliser stod runt om och tittade på utan att ingripa. Ingen av poliserna har ännu blivit arresterade eller misstänkta för mord. Så just nu är det upplopp och Trump har skickat National Guard dit. En kommentar på ett forum jag hänger på var ganska klockrent

1590752120000.png
 
Just nu verkar delar av USA explodera, fantastiskt bra timing med covid och en arbetslöshet som inte setts sedan Great Depression på 1930-talet. Hur svårt kan det vara att snabbt och effektivt arrestera de fyra (vita) poliserna och anklaga dem för mord/dråp? Så mycket kunde undvikas.

Att dessutom arrestera en (AA) CNN reporter och hans fotograf medan allt filmades live 🤦‍♀️ De var dessutom så enfaldiga att de inte ens insåg att kameran var på. Det är kaka på kaka just nu med Aubrey Amaud, Breonna Taylor i Louisville och George Floyd i Minneapolis. Det enda man kan hoppas är att det här leder till att Trump förlorar valet i höst.
 
Just nu verkar delar av USA explodera, fantastiskt bra timing med covid och en arbetslöshet som inte setts sedan Great Depression på 1930-talet. Hur svårt kan det vara att snabbt och effektivt arrestera de fyra (vita) poliserna och anklaga dem för mord/dråp? Så mycket kunde undvikas.

Att dessutom arrestera en (AA) CNN reporter och hans fotograf medan allt filmades live 🤦‍♀️ De var dessutom så enfaldiga att de inte ens insåg att kameran var på. Det är kaka på kaka just nu med Aubrey Amaud, Breonna Taylor i Louisville och George Floyd i Minneapolis. Det enda man kan hoppas är att det här leder till att Trump förlorar valet i höst.
Tyvärr leder nog detta bara till en överväldigande seger för trumpen i valet. :mad:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 604
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 089
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 460
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp