Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Fast det varsta med hans rally i Phoenix "mega kyrka" ar att han och hans entourage utlovade att de hade en "air purifier" i kyrkan som skulle rena luften sa att ingen Corona smitta kunde spridas. Det stammer inte pa nagon punkt.

Med tanke på att man fick deklarera att man inte skulle stämma kampanjen om man blev smittad så fanns det nog viss tveksamhet om hur väl det skulle funka även hos arrangören. Men uppdiktad verklighet funkar tydligen. Även när amerikaner dör av det.
 
Med tanke på att man fick deklarera att man inte skulle stämma kampanjen om man blev smittad så fanns det nog viss tveksamhet om hur väl det skulle funka även hos arrangören. Men uppdiktad verklighet funkar tydligen. Även när amerikaner dör av det.
De där två sista meningarna fick mig genast att tänka på Bibeln och kristendomen i usa :cautious:
 
31a588605c314c7f5fe4c296c2f58b8b8d19780f.pnj
 
Sequence_04.00_00_03_21.Still001.jpg


Det här måste vara fejk väl..... De kan väl inte på riktigt ha tyckt att den loggan såg bra ut och bara missat likheten?
 
Jag vet att det är elakt men jag hoppas nästan att det blir en riktig smitthärd, fast den karlns anhängare bortförklarar ju allt så det blir väl hejsan hoppsan ändå :crazy:

Det har det väl redan blivit till en viss del. Herman Cain som inte tror på covid ligger på sjukhus pga covid. Flera av Trumps valarbetare, Mike Pences secret service och han sonhustru har alla fått covid.

På ett annat forum jag hänger på spekuleras det om hur mycket militären, CIA osv faktiskt briefar Trump eftersom de vet att han inte är kapabel att vara diskret, ffa är det Jared Kuschner de antagligen oroar sig för, eftersom Trump glömmer bort vad de sagt till honom minuterna senare och inte är kapabel att göra en konsekvensanalys.

Att ägna sitt tal vid Mount Rushmore - och vad han skulle dit och göra vette fasiken förutom att spendera skattebetalarnas pengar - inte om pandemin, inte om ekonomin, inte ens om rasmotsättningarna och det ökade misstron och hatet mot polisen, utan om statyer! Visst är det en viktig symbol just nu, men som president över ett land i kaos borde han ha andra prioriteringar kan man tycka. Jag undrar allvarligt om karln har fått en hjärnblödning eller blivit dement. Reagan var det mycket av sin sista period, men gjorde bara snällt som man sa till honom. Trump är uppenbarligen compos mentis nog för att fortsätta 'regera.'

Och apropå presidenter i film och tv. Bartlett for president!
 
På ett annat forum jag hänger på spekuleras det om hur mycket militären, CIA osv faktiskt briefar Trump eftersom de vet att han inte är kapabel att vara diskret, ffa är det Jared Kuschner de antagligen oroar sig för, eftersom Trump glömmer bort vad de sagt till honom minuterna senare och inte är kapabel att göra en konsekvensanalys.
Han blir garanterad inte briefad om allt numera, efter att han läckt både till höger och vänster.

Att ägna sitt tal vid Mount Rushmore - och vad han skulle dit och göra vette fasiken förutom att spendera skattebetalarnas pengar - inte om pandemin, inte om ekonomin, inte ens om rasmotsättningarna och det ökade misstron och hatet mot polisen, utan om statyer! Visst är det en viktig symbol just nu, men som president över ett land i kaos borde han ha andra prioriteringar kan man tycka. Jag undrar allvarligt om karln har fått en hjärnblödning eller blivit dement.
Inte hjärnblödning, inte dement. Ren och skär skademinimering.
Varken tal om pandemin, tal om ekonomin eller tal om rasmotsättningarna hjälper honom att bli återvald just nu, så då får det bli statyer. Hade han bränt också statyerna hade han talat om frimärkssamling. Eller akvariefiskar.
 
Med tanke på att man fick deklarera att man inte skulle stämma kampanjen om man blev smittad så fanns det nog viss tveksamhet om hur väl det skulle funka även hos arrangören. Men uppdiktad verklighet funkar tydligen. Även när amerikaner dör av det.

Det ar vanligt att man far skriva pa forsakring att man inte ska stamma ... det ar dock inte lagligt om det inte specificeras "to the nth degree" ... och det gar nastan alltid att komma runt det i alla handelser.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 544
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 319
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp