Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Den typen av kritik ger jag i och för sig inte mycket för, att blanda ihop årtal och siffror på det viset är något de flesta gör. Det räcker med en tankevurpa eller felsägning och så rackar alla ner på celebriteten.

Han säger så mycket riktigt korkat så detta är nästan vettigt.
Jag kan tycka att en president för ett sådant stort och mäktigt land bör ha bättre koll än så dock. Eller åtminstone tänka sig noga för innan man säger något inför pressen etc. Det finns en anledning till att presidenter har haft skrivna tal förut :grin:
 
Jag kan tycka att en president för ett sådant stort och mäktigt land bör ha bättre koll än så dock. Eller åtminstone tänka sig noga för innan man säger något inför pressen etc. Det finns en anledning till att presidenter har haft skrivna tal förut :grin:
Givetvis, men om man granskar allt en offentlig person säger eller skriver i detalj så kommer man ofta att hitta en och annan blunder som mer beror på felsägning än på något annat.

Kära Örebroare...
 
Givetvis, men om man granskar allt en offentlig person säger eller skriver i detalj så kommer man ofta att hitta en och annan blunder som mer beror på felsägning än på något annat.

Kära Örebroare...
"En och annan" givetvis.
Inte nästan varje gång man håller tal :grin:

Tillägg: Plus att man borde vara villig till att erkänna att man haft fel eller råkat säga fel kan jag tycka.
 
0600b8f9cf959039366832c80b6cf4a1c24aabdb.pnj

07b3b9cdd593c1bbc83289891641af229fdf64c4.pnj

Jag är inte bekväm med detta :cautious:
 
Det helt perversa i det här är att varje kort kostar $99, varje person får handla max 100st, samtidigt som det finns en gräns på $5000 där ’gåvor’ inte behöver registreras.

Och bitcoin är ett ok betalningsmedel.
Här tvättas det skumma pengar, gissar jag.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 636
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 483
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp