Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

20EC644F-471C-4B36-BBAB-DA406CC85577.png


Det är ju bra att M är logiska och följer sin värdegrund i alla fall. 😈
 
Visa bifogad fil 35417

Det är ju bra att M är logiska och följer sin värdegrund i alla fall. 😈
Det blev lite för nära vita mannen Uffe när Bali började uttala sig om en annan vit man :meh:

Undra om Uffe har någonsin läst den där texten om att när de kom och tog de andra grupperna och man uttalade sig inte tills det var bara en själv kvar och ingen försvarade en. Skulle kunna vara nyttigt att lära sig av.
 
Det blev lite för nära vita mannen Uffe när Bali började uttala sig om en annan vit man :meh:

Undra om Uffe har någonsin läst den där texten om att när de kom och tog de andra grupperna och man uttalade sig inte tills det var bara en själv kvar och ingen försvarade en. Skulle kunna vara nyttigt att lära sig av.
Kamrater, nu återgår vi till ordningen! Balif förtjänar säkert en egen tråd. Den här tråden är tillägnad Donald Trump. Leve han! Make Trump great again!
 
Enligt AFP tycker Trump att Danmarks statsminister bemötte planerna på att köpa Grönland på ett sätt som inte var trevligt. "Hon pratade inte med mig, hon pratade med USA". Säger presidenten som öser twitterskit över politiker, tjänstemän, reportrar på en daglig basis.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 598
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 083
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 452
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp