Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Om du försöker se det objektivt, är det så konstigt att Trump inte gillar CNN när de gör den typen av inslag? Eller vise versa, att CNN kommer med dylikt mot Trump när han uttryckligen sagt hur illa han tycker om tv-kanalen?

CNN och övriga media som inte är skvallerblaskor eller riktade försöker göra sitt jobb att rapportera ifrågasätta och belysa. Det är jag övertygad om att du förstår.
 
CNN och övriga media som inte är skvallerblaskor eller riktade försöker göra sitt jobb att rapportera ifrågasätta och belysa. Det är jag övertygad om att du förstår.
Hur skall du ha det? Du skrev ju nyss ett inlägg där du inte kunde förstå hur man kan påstå att Trump är mentalt sjuk och det är ju det CNN driver.
 
Hur skall du ha det? Du skrev ju nyss ett inlägg där du inte kunde förstå hur man kan påstå att Trump är mentalt sjuk och det är ju det CNN driver.

Jag beklagar om du inte förstår nyanserna i diskussionen . Men det kan bli svårt om man inte ser till helhet utan väljer ut valda delar .

Du får kanske läsa igen ang mentalsjuk osv så kanske du kan se lite nyanser .
 
Senast ändrad:
Hur skall du ha det? Du skrev ju nyss ett inlägg där du inte kunde förstå hur man kan påstå att Trump är mentalt sjuk och det är ju det CNN driver.
CNN tog upp det idag i ett långt inslag eftersom alltfler börjat ifrågasätta Trumps mentala lämplighet som president och om han egentligen är mentalt frisk. Samtidigt tog någon upp att det var kränkande mot människor som faktiskt har en mental ”sjukdom” att ge Trump den diagnosen.....
 
Nu är jag hungrig. Hungrigare än alla andra! Jag skulle kunna äta en flodhäst. Den största flodhästen av alla! Alla skulle bli imponerade av hur fort jag åt den. Det skulle bara säga SWOSH!
För jag äter fortare än all andra. Och mer! Jag är BÄST på att äta stora saker. Jättefort.


Projekt: prata som Trump.

Nu är jag mätt! Mättare än någon annan i vår historia! Jag åt massormassormassor! Ni hade blivit rädda om ni var där, så mycket åt jag!
Jag är bäst i världen på att äta jättejättemycket.
Jag ska äta upp er om ni inte tror mig, och DU DÄR kan lämna rummet! Tyst! Hejdå!

Föreställ er middagskonversationerna hos Le Trumps.
 
CNN tog upp det idag i ett långt inslag eftersom alltfler börjat ifrågasätta Trumps mentala lämplighet som president och om han egentligen är mentalt frisk. Samtidigt tog någon upp att det var kränkande mot människor som faktiskt har en mental ”sjukdom” att ge Trump den diagnosen.....
Nu hänger jag inte med. @mackan skrev två inlägg som inte gick ihop, och det var det jag svarade på. Inlägget med "att det var kränkande mot människor som faktiskt har en mental ”sjukdom” att ge Trump den diagnosen....." är inte ett av dem utan det måste vara något annat inlägg.
 
Nu är jag mätt! Mättare än någon annan i vår historia! Jag åt massormassormassor! Ni hade blivit rädda om ni var där, så mycket åt jag!
Jag är bäst i världen på att äta jättejättemycket.
Jag ska äta upp er om ni inte tror mig, och DU DÄR kan lämna rummet! Tyst! Hejdå!

Föreställ er middagskonversationerna hos Le Trumps.

Nu är ett stort, ett riktigt stort handelsavtal med britterna på gång.

Kan President Trump göra ett enda uttalande utan orden ”great” och ”fantastic” ? DET skulle vara överraskande . Ett nyanserat uttalande.
 
Nu är ett stort, ett riktigt stort handelsavtal med britterna på gång.

Kan President Trump göra ett enda uttalande utan orden ”great” och ”fantastic” ? DET skulle vara överraskande . Ett nyanserat uttalande.
I det avseendet är han VÄLDIGT amerikansk, så att säga.
 
Nu hänger jag inte med. @mackan skrev två inlägg som inte gick ihop, och det var det jag svarade på. Inlägget med "att det var kränkande mot människor som faktiskt har en mental ”sjukdom” att ge Trump den diagnosen....." är inte ett av dem utan det måste vara något annat inlägg.

Det går aldeles utmärkt ”ihop” om man kan se till helheten. Själv förkunnar du att du mest läst ang Kina 👍
 
Nu är ett stort, ett riktigt stort handelsavtal med britterna på gång.

Kan President Trump göra ett enda uttalande utan orden ”great” och ”fantastic” ? DET skulle vara överraskande . Ett nyanserat uttalande.
Det har ju varit på gång länge, ska bli intressant att se om det går i Lås. Trumpen har ju länge försökt bryta upp EU och efter hans blamage med frihandelsavtalet som han själv sköt i sank så måste han få det att gå i lås med Boris och för Boris del gäller det väl att slåss för livet om det blir en Brexit utan avtal?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 541
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 315
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp