Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Abbil är fääärdig! Korten blev helkassa genom sidan på rutan, men jag får posta några senare ändå, när jag har sovit. 🥱 Jag tror bestämt vi har en liten pojke den här gången dock! Jag får kika igen när ögonen är mindre grusiga.
 
Abbil är fääärdig! Korten blev helkassa genom sidan på rutan, men jag får posta några senare ändå, när jag har sovit. 🥱 Jag tror bestämt vi har en liten pojke den här gången dock! Jag får kika igen när ögonen är mindre grusiga.
Du var verkligen uppe hela natten?!
Här har ju klockan precis ringt :p.
 
Ingen ömsning hos Abbil trots att hon ser ut som en lite väl spänd ballong! Athiri (L. klugi) ömsade däremot förra veckan och jag såg hen komma ut ur tunneln för första gången tidigare idag. Herrejösses! 😳
LauLau har fått flytta till en störra låda och det här var det första hen gjorde: "Fuck you, fuck your paintbrush, fuck this house, fuck everything! I don't want to see your face! " 😅
Hen grävde hela vägen ned till det understa lagret av nästan ren sand och totalblockerade grottan jag gjort iordning under barken, och där har hen suttit sedan dess. Så stött!
134831601_416842473083007_1054818567367052035_n.jpg
Haha mycket kränkt spindel 🤣
 
  • Haha
Reactions: Sel
Åhhh, avundsjuk! Har lyckats missa alla minas ömsnimgar.
Haha, jag blir hopplöst paranoid så snart jag börjar se minsta tecken och spanar på de misstänkta flera gånger om dagen! Jag hoppas du lyckas pricka in någon så småningom, det är ju så himla läckert! :heart


Vilken urtjusig, blå liten dvärg!
 
Nyfiken fråga: när de vävt massor av nät i sina lådor, låter ni det vara kvar, tar ni bort det eller städar de själva?
 
Och på tal om nät @Rosett så har min OBT nu bestämt sig för att fästa sin konstruktion i locket. När det händer måste man förstås dekorera om lite. Synd, men så går det. 😅
 
Har nästintill sträckläst tråden :p
Spindlar intresserar egentligen inte så mycket, men alltid kul att lära sig och jag gillar starka intressen överlag :)
Haha, välkommen hit! :heart Det är synd att många av de tidiga bilderna har försvunnit bara.
Och jag håller med om att andras intressen gärna blir intressanta just för att de andra är intresserade. Sedan är det aldrig fel med lite trivia heller. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp