Spindelutställning i Borlänge?

gul_zebra

Trådstartare
Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore kul att kunna gå och kolla, nån som vet något om den? Om den öht är kvar?

Och samtidigt - någon som vet om det kommer några andra djurutställningar/mässor inom dalarna?
 
Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Du får väl ta och komma hit vettja :)

Skämt åsido, känner inte till några spindelutställningar framöver.
Jo, om du åker till Tyskland, en smula långt kanske ;)
 
Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Till galningbyn :eek: ;) :D

Hehe precis. Får lifta med papps när han åker ner och handlar sprit! :D
 
Sv: Spindelutställning i Borlänge?

I maj ska det hållas en herpetologisk utställning på Botaniska i Uppsala. Där kommer det att finnas lite av varje.
LIte närmare än Tyskland :D
 
Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Gaah måste allt vara så nära hufvudstaden :p Tycker allt kan vara här i Borlänge istället hehe :D

Hmm herpetologisk... Terrariedjur väl? Tror du det kan finnas bamsingsniglar där? :angel: :D
 
Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Jag kan kolla vad som hittills är anmält att komma.
Jag ska eventuellt visa både spindalr och ormar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 893
  • Artikel
Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Araminta
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp