Spinna garn (Utbruten från Vad gör vi den CIV (104))

parellikusken

Trådstartare
Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke :)
Hoppas på riktigt god sömn.
Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att den funkar. Vinterns projekt är att lära mig spinna ull. Fåren har jag ju redan :D
Vill också ha en spinnrock, men bor för litet för att få plats. Jag får nöja mig med min slända. Var länge sedan jag spann nu, blev lite sugen så kanske ska se till att få tag på ull. :)
Vad har du för får?
 
Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke :)
Hoppas på riktigt god sömn.
Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att den funkar. Vinterns projekt är att lära mig spinna ull. Fåren har jag ju redan :D
Det är jätteroligt! Vad har du för får?
 
Vill också ha en spinnrock, men bor för litet för att få plats. Jag får nöja mig med min slända. Var länge sedan jag spann nu, blev lite sugen så kanske ska se till att få tag på ull. :)
Vad har du för får?
Det är jätteroligt! Vad har du för får?

Har några gotlandsfår och ett par korsningsfår. Har tänkt mig några fler Gotland i framtiden :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke :) Hoppas på riktigt god sömn. Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att...
Svar
6
· Visningar
509
Senast: Angua
·
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 781
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp