Spinoff: SMÅ travare

via

Trådstartare
Gör en spinoff på min egen tråd: Känner ni till några framgångsrika, riktigt små travare?
Ponnymått och däromkring.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

via skrev:
Gör en spinoff på min egen tråd: Känner ni till några framgångsrika, riktigt små travare?
Ponnymått och däromkring.

Jet Ribb är ett lysande exempel!
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Texaz skrev:
Personia (fast det var ju på stenåldern:o )

Vilken härlig segergest av "Skräcken" i Kriteriet! :D

Fler små men naggande fina travare: Legolas och Diva Lill.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Queen L va väl inte såå stor, rätta mig om jag har fel (ponny mått kanske hon inte hade dock)
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Var inte Grace Ribb också rätt liten?
Confident Victory är väl också bara kring 1,50...

Ang. Personia... vi hade en halvbror till henne när jag var yngre och han var inte heller någon jätte, 150 cm. Nu var han ju ingen stjärna men, men... :smirk:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

jag ska börja tävla monté på en nordis hingst på 147cm =)
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Och när vi är inne på kalblod hade vi ju Minisilver som väl var runt 1,38... Han sprang in nästan 650 000:- :love:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

jag vet 2 små som inte alls är framgångsrika men små är dom!
tamara ås och classic speed. ser ut som en c/d ponny haha.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Nä, det här var svårt!!
Jag tänker direkt på Jet Ribb och Activity. Å så Minisilver.

Jag vet inte om det är så att man reagerar mer när man en stor häst,
eller vad det är. För jag kommer nog inte på flera som är så där jättesmå.
Annars fins det ganska många mindre kallblod som gått hyfsat.
Åkres Gus tex.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Nestor Sund tjänade 1,4 millioner och var inte över 150cm...
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

det fanns en häst för några år sedan som var pytteliten och hette Lilly Ru, startade på V75 några gånger, kom från umeå tror jag.

sen skötte jag en häst efter Zoogin som heter Zonnie Toll, han var ca 145cm, har väl sprungit in ca 200tusen men är bara fyra år.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Stall Smedjan skrev:
det fanns en häst för några år sedan som var pytteliten och hette Lilly Ru, startade på V75 några gånger, kom från umeå tror jag.

sen skötte jag en häst efter Zoogin som heter Zonnie Toll, han var ca 145cm, har väl sprungit in ca 200tusen men är bara fyra år.

Javisst ja, Lilly Ru! Jag har mina hästar i samma stall som hon var uppstallad i... Liten men naggande god! Hon är numera expoerterad till Malta. Två av Lillys bröder står / har stått här i stallet också, varav en är runt 165 och totalt olik Lilly...
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Mark Six var väl inte stor han? Iof var det ju ett tag sen han sprang... Hade hand om hans son Mark Seven (hos Hartikainen på vermo i finland)ett tag, och han var nog inte mer än 1.44... o alla sa att han var en kopia av sin far???
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

En som fanns i stallet där jag jobbade för ganska många år seda nu... Zanzara, hon sprang in 230 000, hon var oxå runt 145 cm...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 602
Senast: Badger
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Mineur
·
Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt...
2
Svar
22
· Visningar
1 359
Senast: Fiador
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 345
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp