spinoff - spänning i hästen

Sv: spinoff - spänning i hästen

KL


Och oavsett om det är ont eller vad det är så har denna häst inte ont längre i så fall då, för sen ett par månader nu har vi inga särskilda spänningar alls:rofl: Inte mer än lite vanlig tittighet emellanåt. Kvick och alert och vill ha koll gäller fortfarande men ingen överenergi och inget onödigt sprättande utan lugn och avspänd och arbetssam, hur förklarar man det l psykologiböckerna:angel: Ny tråd kanske med långa analyser o svåra ord!:rofl:

:devil:
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Hej! Måste först av allt skriva så att ingen påpekar det: Hästen är GRUNDLIGT genom kollad i hela kroppen, röntgen för ett år sedan osv...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 492
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 835
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sätta upp gammal tapet?
  • Bra djurtrimmer, tips?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp