JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Spökhoppning på Narvgården
Moderator
OS-trådar?
Bukefalos Jag kommer titta men i efterhand då jag jobbar de flesta dagarna. Så kommer inte följa någon tråd för att inte riskera spoilers.
Silver Girl
13 minuter sedan
.
Dagbok Däremot mår jag psykiskt riktigt pissigt. Är mer eller mindre konstant irriterad. Får psykbryt för små grejer. Är liksom konstant...
karamelldrottningen
3 minuter sedan
Svar: 119
Visningar: 9 305
Dagbok
Skillnaden mellan V och MP
Samhälle Tja man hade väl helt enkelt önskat att varje parti hade tagit miljöfrågorna på allvar istället för inga. Men nu är det ju inte så, utan...
Badger
3 minuter sedan
Att inte vara familjens projektledare
Övr. Barn Jag har så dåliga erfarenheter av projektledarlösa projekt från jobbet, jag tycker bara att det blir så mycket jobbigare.
Jag har nog...
Human
2 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 972
Barn
Varma tumvantar?
Småbarn Dessa för vuxna har jag haft på skidresor i fjällen (som extravantar), några -30 klarar de inte. De är bra men är det rejält minus...
VLMF
37 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 303
Barn
Valp 2025
Övr. Hund Var hos ortopeden imorse och hon tyckte allt såg och kändes bra. Vi fick gå fram och tillbaka i skritt och trav och sen kände hon noga...
Acto
2 minuter sedan
Svar: 1 662
Visningar: 124 369
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 1 439
Visningar: 91 648
Hund
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 469
Allmänt