Bukefalos 28 år!

Sponsorer??

Sv: Sponsorer??

ang sponsring så är det nog svårt. vad ska du "locka" med? sponsorer vill vanligtvis ha något tillbaka, typ att man vinner SM och har deras kläder på eller liknande, eller att företagets namn läggs till i hästens namn, allt för att företaget ska synas så mycktet som möjligt i tex tävlingsreportage mm

som barockryttare vet jag inte vad man ska kunna locka med...men som sagt var, fundera ut en bra plan och kontakta eventuella sponsorer. det är bara dom som kan svara på din fråga.
 
Sv: Sponsorer??

Det finns alltid sponsorer att söka, frågan är bara vad du kan ge dem tillbaka, alltså varför nån skulle vara intresserad av att sponsra just Dig. Fundera ut vad det skulle kunna vara och gå in för det till 300 %. Har du lika mkt tur som jag så blir du kontaktad istället för att du behöver jaga sponsor själv.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sedan många år tillbaka har stiftelsen Göteborg Horse Show delat ut ca 300 000 kronor per år i stipendier till elitsatsande juniorer och...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 041
Senast: Valle
·
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
903
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp